Sunday, September 20, 2015

Rumah Baru, Semangat baru lah hendaknya.


Setelah berfikir agak panjang (imagine lah kan, saya berfikir-fikir dan fikir) akhirnya saya membuat keputusan untuk buat blog baru. hahaha. Pemalas nak update blog lepas tu nak buat blog baru. Menghabiskan space di blogger.com je kan ? Rasa kena ubah angin. Nak pindah rumah fizikal, belum ada rezeki, jadi kita pindah rumah blog je lah. 

Sudah tentu ia masih berkisar tentang kehidupan saya sebagai seorang surirumah dan Umi kepada 3 orang cahaya mata yang sangat membahagia (dan membuat saya kelam kabut, stress dan penuh (fully occupied)!). Masih lagi saya - yang malas nak update blog ( takde idea ). Tapi kali ni, mudah-mudahan aura blog baru, ada semangat la sikit. 

Chao.


No comments:

Post a Comment

Permulaan atau pengakhiran ?

Salam, hello hi! Siapa tahu permulaan atau pengakhiran seseorangkan ? Saya selalu seorang yang optimis , tetapi tidak juga lari kekadan...