Thursday, October 1, 2015

Eyla's Wedding






Alhamdulillah, selesai sudah majlis perkahwinan anak buah saya. Majlis ringkas dan dipermudahkan. Benda baik jangan disulitkan. Dengan restu dan dengan kasih, maka majlis berakhir dengan penuh bererti. 

Keluarga Besar
Keluarga saya besar. Memang besar. Mungkin ada lebih besar. Tapi saya rasa keluarga saya cukup besar. Arwah ayah orang melaka, berkahwin dengan mummy dan makcik kayah (bermadu). Dan hasil dari itu, mummy saya ada 5 orang anak, dan makcik kayah ada 5 orang lagi. 10 adik beradik in total . Cool kan? 

Alhamdulilah. Gaduh tu ada lah sikit2. Manusia mana boleh lari dari "needs and greeds". Tapi alhamudulillah, kami ada "love and care" at the end of the day, kami sedar kami sayang keluarga kami <3

Selamat pengantin baru Eyla dan Azmi! Semoga berbahagia sampai ke jannah Allah SWT.  <3

No comments:

Post a Comment

Permulaan atau pengakhiran ?

Salam, hello hi! Siapa tahu permulaan atau pengakhiran seseorangkan ? Saya selalu seorang yang optimis , tetapi tidak juga lari kekadan...